29 Kasım 2011 Salı

ASKER KORKMAZ !

Samanyolu Galaksi Tarihi
27-Kasım-2085
Bir saat kadar uyumuşum. Gemimin sistemleri devrede ama harita hala yüklenmeye devam ediyor. Bu kadar uzun sürmemesi gerekirdi diye düşünüyorum zira sistemin bilgisayarı çok kuvvetli. Bir yazılım hatası olması ihtimalini düşünmek bile istemiyorum çünkü bu nerede olduğumu öğrenemeden kör uçuş yapmam anlamına gelecek. Bu durumda bir yerlere ulaşmam imkansız olduğuna göre yakında öleceğim demek oluyor. Demek son bu şekilde gelecekmiş. Oysa törenle emekli olacağımı, yakama madalya takılacağını ve çocukluğumu geçirdiğim eve dönüp, erik ağacına kavuşacağımı hayal etmiştim. Şimdi ise içinde üç günden az dayanabileceğim bir savaş gemisiyle karanlık uzayda kayboldum. Burada olduğumu kimse bilmiyor. Bu düşünceleri aklımdan uzaklaştırmam gerek. Etrafıma bakınarak tanıdık bir gezegen veya herhangi bir uydu hatta uzaya atılmış metal çöp görmek umuduyla kendimi oyalamalıyım. Hala hayattayım. Sağlığım yerinde. Henüz açlık ve susuzluk problemim yok. Biraz daha hareket edebilecek yerim olsa çok iyi olurdu. Bu cam fanus üzerime basıyor. Sakin ol Kuzey. Her şey yoluna girecek. Sen bir Türk pilotusun. Sen bir askersin. Benim gibi asker olan ve hep örnek aldığım dedem ne demişti ben çocukken? Asker uyumaz. Asker susamaz. Asker acıkmaz. Asker korkmaz. Şimdi gemiyi olduğum yerde bir kaç tur döndürerek etrafı izleyeceğim. Tanıdık bir şeyler olmalı. En fazla ne kadar uzaklaşmış olabilirim ki?
Kayıt sonu:
Referans Kod: 00003

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder