30 Kasım 2011 Çarşamba

GRİ AY

Samanyolu Galaksi Tarihi
27-Kasım-2085
Sistemler aktif. İticiler on saniye içinde devreye girecek. Önümdeki panel, yüklenmeye devam eden harita haricinde tümden sağlıklı çalışıyor. Arka yan ve ön iticiler devrede. Elimi uyandığımdan beri ilk defa kumanda koluna atıyorum. Parmak izinden pilotu tanıyan tarayıcı, kimliğimi onayladı. Ellerimdeki özel eldivenlerin işaret parmağı bölümünde ilk boğum açık. Buradan kumanda kolu kimliğimi doğrulayıp, uzay gemisinin doğru elde olduğundan emin oluyor. Şimdi yavaşça sol yan iticiyi çalıştırıyorum. Sağıma doğru hareket etmeye başladım. Etrafımda yavaş, yavaş dönüyorum. Tanıdık bir şeyler görmek için tüm dikkatimi verdim. Yakın çevremde hiç bir hareket yok. Bir meteor bile yok. Uzakta gri bir gezegen görüyorum. Aslında gezegen demek için oldukça küçük. Şu harita çalışmaya başlamış olsaydı ne olduğuna dair bilgi edinebilirdim. En azından büyüklüğünü hesaplayabilirdim. Çevremdeki uzay yıldızlarla dolu. Tanımadığım yıldızlar. Samanyolu galaksisinde olduğumdan emin değilim. Bu beni çok huzursuz ediyor. Sadece bir gün geçti. Başka bir galaksiye sürüklenmek için bir gün yeterli olsaydı, insan oğlu tüm evreni kuşatırdı. Sakin ol Kuzey. Sen askersin. Şimdi uzaktaki gri aya doğru ilerleyeceğim. En yakın ve seçilebilir obje o olduğuna göre, bir ip ucu bulmak için değerlendirebileceğim tek şans orası.
Kayıt sonu:
Referans Kod: 00004

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder