27 Kasım 2011 Pazar

KARANLIK BOŞLUKTA UYANIŞ

Samanyolu Galaksi Tarihi
27-Kasım-2085
Uluslar arası askeri uzay programında göreve başladığım günden bu yana tam beş yıl geçti. Daha öncesinde aldığım eğitimle beraber on beş yıllık bir deneyim sahibiyim. Birliğin seçkin pilotları arasına seçildiğimde henüz teğmen rütbesindeydim. Şimdi otuz sekiz yaşındayım ve üsteğmen rütbesiyle uzayda çıktığım on altıncı görevdeyim. Hatırlayabildiklerim bunlar. Askeri uzay programının elindeki en gelişmiş tek kişilik savaş gemisi olan SF-18A içerisinde karanlığa sürükleniyorum. Ne zaman ana gemiden ayrıldığımı, hangi görev için uzaya çıktığımı ve göreve kimlerle çıktığımı hatırlamıyorum. Savaş gemisinin sistemleri çalışmıyor. Her ne olduysa bütün enerjisi tükenmiş. Çok şükür ısıtma sistemleri yedekli zira çoktan donmuş olabilirdim. SF-18A, galakside keşfedilip ulaşılabilen Zereuths gezegenindeki kendini yenileme gücüne sahip R1 ismi verilen bir madeninin sıvılaştırılmış haliyle çalışıyor. Bu özel sıvı, uzun süre makineleri çalıştırdıktan sonra gücünü tüketip kendini yenileme sürecine giriyor. Zamanla durduğu yerde tekrar kullanılabilir hale geliyor. Kısaca içinde bulunduğum geminin yenilenebilir enerji kaynağı var. Muhtemelen savaş gemisi zarar görmediği sürece sonsuza kadar çalışır durumda olacak. Kaskım başımda değil. Kemerlerimse sıkı sıkıya bağlı. Kaskımı neden çıkarttığımı da hatırlamıyorum. Kontrol ettiğim kadarıyla bedenimde herhangi bir yaralanma yok. Ne kadar zamandır burada olduğumu bilmiyorum. Geminin yakıt yenileme süreci olan bir gün tamamlanana kadar sistemler çalışmayacak. Yaklaşık iki saattir uyanık durumdayım. Bu sürenin öncesinde geminin enerjisi sıfırlandığından beri geçen zamanı bilmediğim için aktifleşme sürecini de kestiremiyorum. Aklımdaki sınırlı bilgi ve çalışmayan sistemler içerisine karanlık boşluğa sürüklenmeye devam ediyorum.
Kayıt Sonu:
Referans Kod: 00001

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder