7 Aralık 2011 Çarşamba

METEOR

Samanyolu Galaksi Tarihi
27-Kasım-2085
Bu bir ay değil. Aslında ne olduğunu söylemekte zorlanıyorum. Bir kaya parçası, hatta meteor bile denilebilir. Yaklaşık 500 metre uzunluğunda ve genişliğinde bir meteor. Sanki bir yerden kopartılmış gibi altında sivri kayalardan kökleri var. Üst tarafı kısmen daha düzgün ve bir platform gibi. Şimdi o düz görünen tarafına yaklaşacağım. Bu arada meteor dan kopan bazı irili ufaklı parçalar dolaşıyor etrafta. Dikkatli olmalıyım. Evet şimdi daha yakınım. Gemimi indirebileceğim kadar düz bir genişlik görüyorum. Neredeyse bir uçak pisti gibi ama çok kısa. Piste benzeyen yerin sonunda bir şey var. Kayalık mı yoksa başka bir şey mi anlaşılmıyor. Biraz daha yaklaşalım. Bu çok garip. Nasıl anlatacağımı bilemiyorum. Bir tür makineye benziyor. Kare şeklinde ve içinde kocaman bir boşluk var. Çevresi karma karışık cihazlarla örülmüş ancak sanırım tümü harab olmuş. Darbe almış, ezilmiş. Bu ne olabilir ki? Platforma inip yakından incelemek istiyorum. Umarım iniş takımları problem çıkartmaz. Deneyelim. Evet, iniş takımlarım problemsiz çalışıyor. Sağ ve sol kanat altı aktif. Burun tarafı da aktive edildi. Platforma iniyorum. Kare makine karşımda. Hayatımda hiç böyle bir şey görmemiştim. İnsan yapısı gibi duruyor. Sağ tarafında, parçalanmış olan bölümden kablolar sarkıyor. Aydınlatmaları devreye soktum. Detaylar ortaya çıktı. Bu kesinlikle insan yapısı bir makine. Ne işe yarar ve buraya nasıl gelmiş anlamak mümkün değil. Gerçi benim buraya nasıl geldiğimi bile anlayamazken çok garip karşılamamalıyım. Gemiden inip daha yakından incelemek istiyorum.
Kayıt sonu:
Referans Kod: 00006

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder