1 Aralık 2011 Perşembe

TANIMLANAMAYAN OBJE

Samanyolu Galaksi Tarihi
27-Kasım-2085
İticiler sağlıklı çalışıyor. Uzay gemimin şu an için görünür bir problemi yok. Silah sistemlerini devreye almadım. Onların da bir problem çıkartacağını sanmıyorum. Buraya geliş sürecimde zarar gören her hangi bir cihaz olmaması sevindirici. Benim de başımda veya herhangi bir yerimde yaralanma olmadığına göre buraya gelmeden önce bayılmama sebep olan şey bir darbe değil. Uzaktaki gri aya doğru ilerlemeye başladım. Henüz yaklaşmaya başladığım gözle görünmüyor. Belki de iticilere biraz daha güç vermeliyim. Sistemi dördüncü kademeden sekizinci kademeye yükseltiyorum. Şimdi ilerleyişim daha da hızlandı. Yakıtımı dikkatli kullanmak istiyorum. Yenilenebilir olması şu an için yeterli bir avantaj değil. Tükendiğinde bir gün beklemek zorundayım. Bu bekleyiş şu anda içinde bulunduğum durumda ölümcül olabilir. Evet şimdi gri aya yaklaşmaya başladım. Bu. Bunun bir ay olduğunu düşünmüştüm ama sanırım daha küçük bir şey. Gözümün önünde hızla büyüyor. Eğer bir ay olsaydı bu kadar hızlı yaklaşamazdım. Sanırım bu bir....Evet bu bir meteor olabilir. Oldukça büyük bir meteor. Yine de henüz emin değilim. Harita hala devre dışı. Bir cismin ne olduğunu anlamak için böyle yaklaşmak zorunda kalmam çok ilkel. Harita çalışsaydı çoktan ne olduğunu analiz edebilirdim. Pekala, biraz daha yaklaşalım bakalım neymişsin sen küçük gri obje.
Kayıt sonu:
Referans Kod: 00005

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder